Commercial Class



Alhamdulillah, kena marah sudah, kena bebel sudah, kena maki sudah, stress pun sudah, kini tiba masa aku dan kawan2 seangkatan tarik nafas lega selega-leganya sampai tak cukup oksigen kat k0rang :p 

First, aku berdepan dgn COD ( CHEF OF THE DAY) lepas tu baru SOD ( SUPERVISOR OF THE DAY) .. COD 2 maknanye kita yg uruskn sendiri kitchen tu, kluar mas0k makanan, rasa makanan tu, kuantiti makanan, semua atas tanggungjawab sendiri.. Aku sendiri serabut dengan COD.. SOD senang je, rest0ran tu kita yg punya.. Aku dapat tema Russian Service, tak de la kelam kabut sgt walaupun chef terpaksa serve depan cust0mer, semua jalan sm0oth je, ALHAMDULILLAH :)



Team Service :)




1 Response to "Commercial Class"

  1. Wah, bestnya dah habis buat.. Aku pulak yang berserabut nak buat COD & MOD.. Wei, service hang sama dengan aku, huhu! Aku pun kena russian service.. Tahniah!!! =)

    ReplyDelete